poniedziałek, 11 marca 2013

Infoo + Konkurs.

Witam moi kochani czytelnicy. ♥

Wiele osób chciało bym kontynułowała to opowiadanie. Ja oczywiście jestem chętna, ale potrzebuję kogoś do pomocy. Współautroka pisała by z perspektywy Sary / Lou. Resztą zajełabym się ja.
Jak widzicie na koniec tego opowiadania kończą mi się pomysły i rozdziały pojawiają się o wiele rzadziej. Chciałam teraz napisać już rozdział kończący tą część opowiadania i zacząć nowe.

Więc ogranizuję kolejny konkurs, który polega na napisaniu OSTATNIEGO dnia pobytu wszystkich w Irlandii i przyjeżdzie do Londynu.

Jeśli chcecie by Anything Can Happen In Life nadal było tworzone - zgłoście się. Na niczym nie stracicie, a może nawet zyskacie ♥
Prace przysyłacie na adres: magdalenazydorczyk@wp.pl do 20.03.13r ~ Wasza kochana Ells.


P.S. ZAPRAASZAM NA MOJEGO DRUGIEGO BLOGA: http://one-dream-one-band-three-friends.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nikt nie wysłał ;c ale jeśli chcesz pisać to napisz do mnie na gadu: 37164355

      Usuń
  2. Spoko, ale nie mam gg ;) Przykro mi, że nikt nie napisał, ale życzę tb powodzenia, poza tym ja piszę beznadziejnie, masz gmaila? Jak tak to plis wyślij jakąś wiadomość na tę pocztę: nataliatrekk@gmail.com
    Dziękuję z góry :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy na tym blogu kto kolwiek zyje ???????

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do nagrody liebster awards
    Więcej informacji pod postem "Libster Awards! :D"
    http://shesnotafraidbecouseonedirection.blogspot.com/
    Kocham twojego bloga!! Wiesz co jest najśmieszniejsze? Że tak jak jedna z bohaterek mam na imię Magda i moim ulubieńcem jest Niall XDDD
    Pozdro i weny życzę :***
    Rida

    OdpowiedzUsuń
  5. (SPAM)
    Lily Collins.
    Dziewiętnastoletnia modelka.
    Normalna i współczesna nastolatka.
    Nie wyróżnia się z tłumu.
    ... do czasu.
    Razem ze swoim chłopakiem Nathan'em przeprowadza się do Stratford.
    Nie wie ,że czeka ją niebezpieczeństwo.Ma przeczucie ,że ktoś ją obserwuje. Nie zwraca na to najmniejszej uwagi.
    Nagle zaczynają się dziać rzeczy złe.
    Ma prześladowce.
    Który codziennie ją odwiedza i zadaje bolesne ciosy nożem na jej ciele.
    Lily postanawia powiedzieć wszystko swojemu chłopakowi.
    On traktuje to jako żart.
    Załamuje się.
    A on codziennie robi jej krzywdę.
    Nie ma kto jej pomóc.
    Zostaje przez niego zgwałcona, na oczach jej chłopaka.
    Rzuca ją i pomiata.
    Odchodzi od niego.
    Dowiaduje się ,że nie żyję.
    Prześladowca zabija wszystkie jej blisko osoby.
    Porywa ją. Przetrzymuje u siebie i robi tyle cięć aż ją to przestanie boleć.
    Ale po co?

    http://love-song-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń