piątek, 15 lutego 2013

The Versatile Blogger

The Versatile Blogger
Każdy nominowany powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- ujawnić 7 faktów o sobie
- pokazać nagrodę The Versatile
Blogger na swoim blogu
- nominować 10 blogów, które
Twoim zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autora
nominowanego bloga.

Bardzo dziękuję za nominację: Amanda Emma Wilson, Ronnie, b-bitcheslovecake-e, pysia_aaw

7 faktów o Ells ^^ :
1. Mam na imię Magda
2. 14 kwietnia skończę 16 lat
3. Od 5 lat jeżdżę konno
4. Każdy mi mówi, że pięknie śpiewam i powinnam pójść do Mam Talent lub X-Factor
5. Uwielbiam fotografię
6. Naturalnie mam blond włosy, ale farbuję na ciemny
7. Piszę opowiadania, ponieważ uważam, że mam dryg do tego :D

Blogi, które nominuję:

1. http://fuckmeniall.blogspot.com/
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

-------
Jejku ! Chciałabym podziękować WSZYSTKIM za to, że przez ten cały czas jesteście ze mną, wspieracie mnie, czekacie na nowe rozdziały to jest... nawet nie wiem jak to opisać ! Jesteście WSPANIALI, KOCHANI i wgl co najlepsze ♥ MASSIVE THANK U, LOVE YA ALL ! ♥ ~ Ells ^^

1 komentarz:

  1. Kocham tw tlumaczenie <3 zaprazzam do siebie ;) http://love-is-hard-to-understandxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń